Κέρινοι και ρει - Δεκέμβρης του 08 (νέο κομμάτι)



Ένα τραγούδι γραμμένο για τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 2008.


Μες νύχτα στο σκοτάδι σκέφτομαι
και γράφω στίχους που δε βγάζουν νόημα
γι'αυτα που με κρατάνε ξύπνιο
σβήνω τα σημάδια
κλείνω τις πληγές που πονάνε
και ΔΕ σε φοβάμαι πια


Δε σ'αφήνω να με παρασύρεις. Δεν κλέινω τα μάτια
σ'αυτά που δεν πρέπει να ξέρω,δεν πρέπει να φέρω
δε συμφέρει να μάθω.Την αλήθεια μου κρύβεις


Δεν υπάρχει για 'μένα ζωή
Τόσα χρόνια στη καταστροφή
Δεν μπορείς να μου κλείνεις το στόμα με μια κραυγή


ΔΕ συμφωνώ - ΔΕ σταματώ
ΔΕΝ υπομένω - ΔΕΝ κάθομαι εδώ
ΔΕΝ ακούω τι λες - ΔΕΝ έχω ενοχές
ΔΕΝ κάνω θυσίες - ΔΕ βγαζω κραυγές
ΔΕ θα μου πείς τι θα κάνω!


Δε θέλω να ζήσω τα φτερά μου θ'ανοίξω
Θα πονάω μα θα κάνω ό,τι θέλω εγώ
Θα έχουμε όλοι πια ξεσηκωθεί
Μεσ' τα αυτιά σου θα φτάνει η δική μας φωνή
Δε θα υπάρχει για σένα ζωή. Τόσα χρόνια στη καταστολή. Θα απορείς και θ'ακούς τη φωνή να σου τρώει τη ψυχή
Δε μας νοιάζει το μέλλον που θες, δε φοβόμαστε τις απειλές, αλυσίδες δε βάζεις, στη πορεία μας έχεις βρεθεί


Δε σταματώ...


Δεν υπάρχει για 'μένα ζωή. Τόσα χρόνια στη καταστροφή. Δεν μπορείς να μου κλείνεις το στόμα με μια κραυγή
Δε μας νοιάζει το μέλλον που θες, δε φοβόμαστε τις απειλές, αλυσίδες δε βάζεις
στη πορεία μας έχεις βρεθεί

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις